Rakennustöitä Pirilön jätekeskuksen porteilla
2026-05-13
Rakennustöitä Pirilön jätekeskuksen porteilla
Ekorosk tekee muutostöitä pääsisäänajon sekä hyötykäyttöaseman sisään- ja ulosajojen alueella maanantaista 18.5.2026 alkaen. Maanantaista lähtien jätekeskuksen pääsisäänajo on suljettu, ja kaikki raskas liikenne sekä henkilökunnan liikenne kulkevat hyötykäyttöaseman ulosajon kautta.
Työt aloitetaan pääsisäänajon alueella, joka aidataan maanantaiaamusta alkaen. Hyötykäyttöaseman asiakkaat ajavat normaalisti sisään- ja ulosajojen kautta.
Kun hyötykäyttöaseman sisäänajoa kunnostetaan, asiakkaat ajavat sekä sisään että ulos ulosajon kautta. Vastaavasti ulosajon kunnostuksen aikana liikenne kulkee sisäänajon kautta molempiin suuntiin. Raskas liikenne ja henkilökunnan liikenne ohjataan takaisin pääportille mahdollisuuksien mukaan ennen kesäkuun lopussa tehtävää asfaltointia tai viimeistään asfaltoinnin valmistuttua.
Ekorosk tiedottaa työn aikana mahdollisista muutoksista liikennejärjestelyihin ja asettaa alueelle liikenneopasteita.
Työn on suunniteltu valmistuvan kesäkuun loppuun mennessä.
